Uitbreidingen FreshBabel-inbox
Werk jij samen met een externe loods die interne logistieke handelingen voor jou uitvoert? Ben jij de hele dag aan het over en weer bellen en mailen om de juiste informatie aan de loodsmedewerkers door te geven? Dit is niet alleen erg tijdrovend, een foutje sluipt er zo nu en dan ook in..
Mocht je hier dagelijks mee te maken hebben, dan is het is tijd om kennis te maken met de logistieke koppeling van FreshBabel. De afgelopen periode zijn er stappen gezet voor samenwerkingen tussen GreenCommerce en externe loodsen. Na het succes van de automatische berichtenstroom rondom orders en facturen, is er nu ook een interne logistieke koppeling ontwikkeld, waarbij veel communicatiemomenten tussen de loods en operations worden vervangen door een automatische berichtenstroom. Denk hierbij aan het informeren van loodsmedewerkers over goederen die binnenkomen, productieopdrachten en verladingen.
Voor wie?
Werk jij met GreenCommerce en voer je veel interne logistieke handelingen uit, of laat je deze uitvoeren door een bedrijf dat met een ander softwarepakket werkt? Denk hierbij aan inslagen (verwachte goederen), productie (registreren verbruik) en uitslagen (verladen). Dan is de logistieke koppeling een waardevolle uitbreiding voor jouw GreenCommerce. Binnen GreenCommerce is er ondersteuning voor zowel "opdrachtgever" als "opdrachtnemer" rollen, waardoor de ontwikkelingen voor beide soorten spelers interessant zijn. Binnenkort start een pilot om de ontwikkeling te gaan testen.
Vereist is dat jouw GreenCommerce draait op de Lime-versie.
Wat doet de Logistieke koppeling?
Bedrijven kunnen via de logistieke koppeling digitaal op elkaar aansluiten en allerlei informatie via digitale berichten met elkaar uitwisselen. Denk hierbij aan logistieke berichten rondom binnengekomen goederen, productie en verladingen. De administratieve werkzaamheden worden hierdoor eenvoudiger, sneller uitvoerbaar en een stuk minder foutgevoelig.
Voordelen van FreshBabel Logistieke koppeling op een rijtje:
-
Je houd meer tijd over, omdat er minder communicatiemomenten nodig zullen zijn
-
Overtypen van informatie over interne logistiek is verleden tijd
-
Jouw werk is nauwkeuriger en minder foutgevoelig
-
Je kunt externe loodsen digitaal informeren via jouw softwarepakket (i.p.v. telefonisch of per mail)
-
Het biedt een overzichtelijke controlefunctie
Meedoen aan pilot?
Heb je de interne logistiek uitbesteed en wil je op een makkelijkere en snellere manier samenwerken met deze partij? Wil jij als eerste meedenken over hoe we dit zo goed mogelijk voor jouw bedrijf kunnen invullen? Meld je dan aan voor de gratis pilot en krijg inspraak tijdens de ontwikkelingen! Stuur een mailtje naar fernon@jem-id.nl of bel naar 0174 - 64 26 22.
Overigens hoeft de externe partij niet per sé GreenCommerce te gebruiken als softwarepakket. Als dit niet het geval is starten we met een verkennend gesprek om te bekijken of de koppeling haalbaar is.