Blue10
Blue10 koppeling
Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Blue10 automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw organisatie. Dat maakt Blue10 de ideale assistent op de financiële administratie.
Met Blue10 komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen en bonnetjes) in één systeem samen. Kosten gerelateerde facturen kunnen direct vanuit Blue10 geboekt en geblokkeerd worden voor betaling in het financieel systeem. Order gerelateerde facturen worden als factuurkop geregistreerd in GreenCommerce. Vanuit GreenCommerce ontvangt Blue10 of er een match is of geen match. Is er een match, dan ontvangt Blue10 de boekingsregel vanuit GreenCommerce en wordt de boeking naadloos verwerkt in de financiële administratie. Is er geen match, dan stuur je de factuur eerst naar de verantwoordelijke persoon voor controle. Alle facturen kunnen namelijk eenvoudig rondgestuurd worden in de organisatie voor de gewenste goedkeuring en zijn in het digitale archief snel en eenvoudig terug te vinden. Met Blue10 heb je altijd en overal inzicht in jouw administratie.
Blue10 biedt een naadloze integratie met GreenCommerce die bestaat uit:
-
Verwerking van papieren, digitale (PDF) en elektronische (UBL) inkoopfacturen;
-
Mogelijkheid om pakbonnen automatisch te koppelen aan inkoopfacturen;
-
Boeken van facturen en blokkeren en deblokkeren van facturen voor betaling vanuit Blue10 in het financieel systeem;
-
Uitwisselen van stamgegevens als crediteuren, grootboekrekeningen en andere boekingsverbijzonderingen, betaalcondities, verval- en betaaldata en geboekte factuurregels vanuit het financieel systeem;
-
Order gerelateerde facturen als factuurkop registreren in GreenCommerce;
-
Match / geen match melding ontvangen vanuit Greencommerce;
-
Ontvangst van codeerregels uit GreenCommerce en het aanleveren van codeerregels uit GreenCommerce voor de boeking in het financieel systeem;
-
Flexibele goedkeurflow voor het rondsturen, controleren en goedkeuren van facturen in de organisatie die naast GreenCommerce en het financieel systeem draait. Je hebt geen extra gebruikerslicenties in GreenCommerce en het financieel systeem nodig voor het gebruik van Blue10;
-
Mogelijkheid tot rondsturen van facturen op basis van leverancier, project en/of kostenplaats.
Meer informatie
Kijk voor meer informatie op deze website.