FAQ Essentials - GreenCommerce

GreenCommerce Essentials

Vind hier antwoorden op de meest gestelde vragen over GreenCommerce Essentials

Dit is mogelijk, maar je hebt het implementatietraject met GreenCommerce al doorlopen en betaald voor deze kosten. Wellicht heb je ook al modules of modulepakketten aangeschaft om bepaalde processen verder te automatiseren. GreenCommerce Essentials ondersteunt beperkte uitbreidingen (koppeling met FreshBabel Messenger, Power BI en boekhoudpakket Twinfield); het dekt puur de basisfuncties. Daarbij zul je ook rekening moeten houden met de beperkingen in support mogelijkheden (alleen mail support) en een overstap naar abonnementsbasis.

'GreenCommerce Essentials' bevat een selectie van GreenCommerce.

Hieronder vallen processen als inkoop, verkoop, voorraad en financiën. Verder is het mogelijk om extra opties als een koppeling met boekhoudpakket Twinfield, FreshBabel Messenger en Power BI te kiezen.

Bekijk het overzicht op deze pagina

Je kunt kiezen voor een koppeling met Microsoft’s Power BI en boekhoudpakket Twinfield. Verder is er een digitale aansluiting middels FreshBabel Messenger beschikbaar, waardoor een onderlinge berichtenuitwisseling met verschillende bedrijven in de sector mogelijk is.

GreenCommerce Essentials is een nieuw lite concept van GreenCommerce, waarbij de belangrijkste functionaliteiten van GreenCommerce op een toegankelijke manier aangeboden worden aan importeurs, exporteurs en verpakkers die flexibel willen zijn in hun softwarekeuze of te weinig gebruikers hebben voor een verantwoorde on premise installatie. Het pakket draait volledig in de Cloud, waardoor er geen eigen server nodig is. Doordat GreenCommerce Essentiels bestaat uit een afgewogen keuze van functionaliteiten, is de implementatie overzichtelijk en de doorlooptijd beperkt.

Tijdens de implementatie van GreenCommerce Essentials kun je vertrouwen op onze implementatie specialisten die er alles aan doen om jou goed te laten starten. Omdat GreenCommerce Essentials de belangrijkste functionaliteiten van GreenCommerce bevat, zal het een kort traject worden waardoor jij snel aan de slag kunt.

Er is online support beschikbaar voor GreenCommerce Essentials. Mailsupport zal binnen 24 uur beantwoord worden. Er is geen 24/7 (in geval van spoed) support beschikbaar, wat wel bij GreenCommerce inbegrepen zit.

GreenCommerce Essentials wordt op abonnementsbasis afgenomen (maandelijks bedrag) en kan per gebruiker opgebouwd worden.

Ja. In de basis zijn beide systemen identiek aan elkaar, echter is GreenCommerce op te bouwen en uit te breiden door middel van modulepakketten. Doordat het implementatietraject overgeslagen kan worden wanneer je overstapt van GreenCommerce Essentials naar GreenCommerce, bespaar je veel tijd. Vanwege de schaalbaarheid van GreenCommerce (Essentials) kan de software in hetzelfde tempo als jouw organisatie meegroeien.

Het pakket draait volledig in de Cloud, waardoor er geen eigen server nodig is en er altijd en overal gewerkt kan worden. Een voordeel ten opzichte van een complexe implementatie met de voor de AGF Sector zo kenmerkende uitzonderingen is dat GreenCommerce Essentials snel in te richten is en dat gebruikers daarna direct aan de slag kunnen. Daarnaast is voor iedere GreenCommerce Essentials gebruiker een geïntegreerde koppeling met FreshBabel Messenger beschikbaar, waardoor digitale berichtenuitwisseling richting een groot aantal bedrijven mogelijk is.

Het pakket draait volledig in een 'cloud', waardoor er geen eigen server nodig is en er altijd en overal gewerkt kan worden. jem-id biedt de private cloud aan samen met hun partner Blue Coded. Blue Coded is een gecertificeerde aanbieder met datacenters op verschillende locaties. De faciliteiten van deze datacenters zijn erop ingericht om gebruikers snel te laten werken en data te beschermen tegen lekken, toegang van buitenaf, brand en diefstal. Hierdoor worden GreenCommerce Essentials gebruikers direct ontzorgd.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste alle updates over GreenCommerce.

Aanmelden